Skrevet 28. mai 2005 19 år Skal man virkelig dra til å kjøpe nye skjerm til FS flygingen ja så hvorfor ikke dra til litt skikkelig. Jeg mener å følger . he he at denne skjermen hadde nok gitt nok av bredde til å få en god oversikt på flyturen. Stor Skjerm
Skrevet 28. mai 2005 19 år Kunne godt tenke meg den der ja. Men hadde jeg dratt den "dingsen" inn i huset, så hadde jeg nok røket ut like fort...
Skrevet 28. mai 2005 19 år Forfatter Kunne godt tenke meg den der ja. Men hadde jeg dratt den "dingsen" inn i huset, så hadde jeg nok røket ut like fort... HA HA , ja det kan du banne på hadde skjedd her også , jeg tror hvis jeg skulle brukt denne til flightsimulatoren min , ja da tror jeg kjerringa hadde klikka fullstending.. he he
Skrevet 28. mai 2005 19 år Forfatter Du får be madammen din joine klubben til dama mi ! Frustrerte fruer med flygale gubber klubben... he he
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.