Skrevet 27. mai 2005 19 år Hei, Jeg var forleden på ferie på Lanzarote og benyttet en dag til litt fly-spotting. Og i den forbindelse så har jeg en liten video snutt av en fly som kom inn rett over hodet mitt. Jeg vil gjerne dele den med andre her og tenkte at den kunne jeg laste opp, men hvorda gjør jg det?
Skrevet 27. mai 2005 19 år Toril, får du et fornuftig svar, så please del det med meg, har prøvd i uker å få det til.
Skrevet 27. mai 2005 19 år Forfatter Hei! Vel, da tror jeg vi bare kan glemme å få et svar på det da.. om ikke noen vet om et gratis sted som hoster filmsnutter. Selv kjenner jeg kun til gratis bilde siter.
Skrevet 27. mai 2005 19 år Vel, som du sikkert vet må du ha en plass å laste opp filmen. Da må du enten ha din egen server eller alliere deg med noen som kan låne deg litt av deres serverplass. Hvor stor er videofilen?
Skrevet 27. mai 2005 19 år Hva er problemet ? PM meg så skal jeg legge ut på servern Finne mye ledig plass der, og med en enkel upload konto aktivert så ligger filmen der. Dere som vil legge opp filmer, ta kontakt via PM for mer info.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.