Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer også.....skal til paris også jeg......

Skrevet

Jeg skal selvsagt også dit, i arbeidsklær selvsagt...

"Flightline" på de-iceing er vår i år også...

Siste nytt (satt akkurat i telefonen):

Forsvaret kommer med F-16 simulator. Sikkert den "leke-simulatoren", men allikevel...

Det kommer antageligvis en F-16 til, for static display.

Skrevet
  • Forfatter
Ja, ikke lenge til nå, bare neste helg blir det Torp show, 6.juni.

4. Juni ""

Ikke 6. ""

Ja, stemmer 4.juni var det.

Skal bli moro, ser frem til dette ""

Skrevet

Det er i alle fall godt det ikke er DENNE lørdagen flystevnet skal være. Det hadde blitt veldig vått!

Selv skal jeg nok til Torp den aktuelle lørdagen som passasjer med Ryanair fra London. Dessverre først når showet er slutt ""

Skrevet

Og når Roy tar den lange turen fra Sandefjord, så må vel jeg greie å karre meg til Torp fra Nøtterøy også?

Ja og jeg må vel klare å komme meg ifra Tønsberg og den Laaaaange veien bort til Torp. ""

Skrevet

Er det noen som har en link til programmet for dagen?

Jeg tok med guttene (har 3) for to år siden, og de ble mektig imponert over Herc'en som blåste litt på dem ;-). Var ikke så verst med F-16 på afterburner heller. Kanskje vi kommer hvis det er nok som trekker...

LN-FSO

Skrevet

jeg kommer til å se an været litt, og om jeg får tilbake kamraet mitt fra reprasjon. Hvis alt går etter sånn jeg vil blir Canonfotografen (meg) å se i aksjon på torp ""

(hørtes bra ut eller hva :P)

Skrevet

Tipper en del av oppvisningen blir kraftig redusert dersom været skulle bli for ille.. Da hjelper det ikke om man står med en paraply og to kalde pølser i brød i hånda ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …