Bjørn Erik Stensby Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hei! Er det noen her, som kan ha noen formening om hvorfor jeg ikke finner MP-serveren? Det eneste jeg har gjort er å bytte skjermkort. Ellers så har jeg ikke gjort noe som helst med pc'n. Har aldri hatt problem med dette før, annet enn når serveren har vært nede. Håper noen kan hjelpe meg. Kjører ikke med brannmur på. Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Kanskje du rett og slett har skrevet feil ip? 217.8.141.88 Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Kanskje du rett og slett har skrevet feil ip? 217.8.141.88 Nei jeg har ikke det. Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Vil bare si at jeg har funnet ut av det. Tok å restartet ADSL-modemet. Så hvis det er andre som kommer i samme situasjon, så prøv å kutt strøm og linjeforbindelse til modemet. La det stå ca. 2-3 min. Slå av pc'n. Koble til igjen modemet og start opp igjen på nytt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.