Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Som det ble kjent her om dagen så bestemte Braathens seg for å fjerne gardinene mellom back og best.

Jeg kan på vegne av Braathens informere om at billettprisene ikke vil bli særlig mye dyrere av den grunn at alle setene blir Best.

------------------

MVH

Lars Erik Nielsen

E-post: lars@spytt.com

Skrevet

Riktig som du skriver at back blir til best over nyttår, men det gjelder kun på innenlandsflygningene. På utenlandsflygningene vil Braathens fortsatt ha 2 klasser, men mest trolig med navn som business og tourist class. Kan også opplyse at alle Braathens fly vil få nytt interiør etter klasseskillene forsvinner.

Skrevet
  • Forfatter

Beklager at jeg var litt upresis.

Selvfølgelig gjelder det bare innenlandsflyvninger og utenlandsflyvningene vil deles inn i Buisness og Tourist Class som du sier.

Vet du noe mer om det nye interiøret Truls?

Skrevet

Det er vel ikke helt klart enda, men setene vil være i en blåfarge iallefall. Mange av flyene til Braathens har allerede skiftet til nye farger på setene. Det har vært diskutert internt i Braathens om forskjellige løsninger, men jeg vet ikke hva resultatet blir.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …