Lars Erik Nielsen Skrevet 18. oktober 2000 Skrevet 18. oktober 2000 Som det ble kjent her om dagen så bestemte Braathens seg for å fjerne gardinene mellom back og best. Jeg kan på vegne av Braathens informere om at billettprisene ikke vil bli særlig mye dyrere av den grunn at alle setene blir Best. ------------------ MVH Lars Erik Nielsen E-post: lars@spytt.com Siter
Truls Meek Skrevet 19. oktober 2000 Skrevet 19. oktober 2000 Riktig som du skriver at back blir til best over nyttår, men det gjelder kun på innenlandsflygningene. På utenlandsflygningene vil Braathens fortsatt ha 2 klasser, men mest trolig med navn som business og tourist class. Kan også opplyse at alle Braathens fly vil få nytt interiør etter klasseskillene forsvinner. Siter
Lars Erik Nielsen Skrevet 19. oktober 2000 Forfatter Skrevet 19. oktober 2000 Beklager at jeg var litt upresis. Selvfølgelig gjelder det bare innenlandsflyvninger og utenlandsflyvningene vil deles inn i Buisness og Tourist Class som du sier. Vet du noe mer om det nye interiøret Truls? Siter
Truls Meek Skrevet 19. oktober 2000 Skrevet 19. oktober 2000 Det er vel ikke helt klart enda, men setene vil være i en blåfarge iallefall. Mange av flyene til Braathens har allerede skiftet til nye farger på setene. Det har vært diskutert internt i Braathens om forskjellige løsninger, men jeg vet ikke hva resultatet blir. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.