Skrevet 22. mai 2005 19 år På http://icecast.nome.no:8000/ento denne kanalen. Kvaliteten er så som så, men streamingen går nå direkte ifra min server og over til Torfinn`s. Siden serveren min står på hele tiden så streamer den automatisk. Jeg slipper nå å tenke på noe som helst. Den surrer og går alene uavhengig om pc`ne står og går her hjemme eller er skrudd av. Før gikk det ifra den vanlige maskinen min og over til en server, men jeg hadde ikke maskinen på her hjemme hele tiden. Kun serveren står på her 24 timer i døgnet. Lytt dere som vil iallfall. Takk til Torfinn som låner ut serverplass ifra min server og til hans. Hvis den tryner ned, så skriv en post her. Jeg hører ikke streamingen selv, så jeg vet ikke når den stopper opp. (hvis den stopper opp). Oppe døgnet rundt.. (endelig)
Skrevet 22. mai 2005 19 år Kjempe flott tiltak til både deg og Thomas. Nå hender det at jeg bare setter meg foran pcen for å høre ikke for å spille surfe eller lign.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.