Frode Sørhus Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er det bare på mitt system, eller har kartet på vatsim.net "hengt seg opp"? Jeg bruker det ofte for å få et bilde av dekningsgraden på ATC rundt om så jeg kan få meg en flight med mye ATC, men det siste døgnet har displayet ikke endret seg. Er det noen som har peiling på hva som skjer? FS-LNO Siter
Arild Oldervoll Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det er en dataserver som er nede, får også melding når jeg henter data i ServInfo og må benytte en annen server. Anbefaler deg å bruke ServInfo, som gir deg et bedre overblikk enn det du får på vastim.net over trafikken, og du kan velge hvilke servere du vil laste data fra. Last det ned fra filbilioteket Siter
Frode Sørhus Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Takk for meget raskt svar. si202.zip er på vei til å bli åpnet i dette øyeblikk! LN-FSO Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.