Oddmund Karlsen Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Noen som vet hvorfor det til tider er så vanskelig å komme inn på Mp?? Feks nå er det 6stk,og helt umulig å komme inn Siter
Werner Rafteseth Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 noen med brannmur som hindrer at signal blir sendt ut fra maskina igjen. dermed hindrer han flere i å logge på. Siter
Oddmund Karlsen Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Hmm..skal innrømme jegikke er noen stor computer gluping selv. Har selv brannmur men portene som mp bruker åpne + fs9 godkjent for å traffikere på internett. Bruker McAfee. Er d slik å forstå deg at brannmur ikke bør brukes når man er på MP?? Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 hjelper at koble ut brandmur når jeg er på MP i hvert fall . Jeg pleier å at koble fra mitt Anti-Virus program når jeg er på multiplayer.Alt sklir som i olje da . Mvh Ivar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.