Skrevet 20. mai 2005 19 år 50% Skitquiz!! spørsmål helt uten relevans, hadde det ikke vært for at jeg har vondt i det ene låret skulle jeg ha gjort det bedre.
Skrevet 20. mai 2005 19 år Forfatter hehe! er mange som har klart 100% ikke dårlig folkens! (er vell ikke takket være google dett vell )
Skrevet 20. mai 2005 19 år 90% og jeg klarte å stryke på ATC prøven til VATEUD... to feil...neste gang, om en uke, bør jeg kanskje sette meg inn i ASRC først
Skrevet 20. mai 2005 19 år Sitat 90% og jeg klarte å stryke på ATC prøven til VATEUD... to feil...neste gang, om en uke, bør jeg kanskje sette meg inn i ASRC først Hehe...jeg strøk også på den prøven Bør kanskje lese litt neste gang. Sitat hehe! er mange som har klart 100% ikke dårlig folkens! (er vell ikke takket være google dett vell ) Brukte google på det spørsmålet om TIZ/TIA, hadde aldri hørt om det før
Skrevet 20. mai 2005 19 år Nei, fraselogi er no problem. Jeg kan se flightplan osv, men er en del ASRC ting jeg ikke kan. Og hvorfor skal jeg ville blokkere en person fra frekvensen min?
Skrevet 20. mai 2005 19 år Fikk 60% jeg og jeg leser fortsatt til ATC... men så bommet jeg på noe helt teite ting også da.....he he
Skrevet 20. mai 2005 19 år 30! Jeg prøvde å svare feil på alt. Dog ser det ut til at jeg uheldigvis svarte riktig på noen av spørsmålene...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.