Skrevet 19. mai 2005 19 år Ulykken i Tyskland Trodde det var hagle som han ble drept med jeg. Var iallfall det som det sto sistgang
Skrevet 20. mai 2005 19 år Vet ikke hvor du har de hagle greiene fra.... Bra at svinet blir sittende inn ei stund, så får Nielsens kone og barn litt ro i tilværelsen. Tragisk sak, en mann blir drep for å ha vært en av skivene i sveitserost-modellen..........
Skrevet 20. mai 2005 19 år Vel.. Jeg kan faktisk forstå hvorfor han ser litt annet på saken enn det vi gjør... Som VG så elegant skriver det: Kollisjonen i luftrommet ville ikke inntruffet, hvis ikke russeren etter ordre fra flygelederen hadde overstyrt computeren og endret høyde. Hadde det altså ikke vært for Peter Nielsen, så hadde Vitalij Kalojev fremdeles hatt kone og to barn.... Drap kan sjelden forsvares, og i mine øyne heller ikke denne gangen, men det er hverken første eller siste gang at en frustrert far hevner tapet av familien sin....
Skrevet 20. mai 2005 19 år Tror du bør sette deg ned med den komplette Überlingen rapporten Kenneth........
Skrevet 20. mai 2005 19 år Tror du bør sette deg ned med den komplette Überlingen rapporten Kenneth........ Den har jeg faktisk lest... Det jeg skrev var at slik f.eks VG fremstiller saken, så var det dansken sin skyld... Det var ikke uten grunn til at jeg siterte VG...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.