Skrevet 18. mai 2005 19 år Huffa meg jeg ikke fikk meg DC10 på Torp!!!! Ellers må jeg vært glad hvis det er bildeleif! Sandefjord Blad - Nødlanding av KLM-flyet
Skrevet 18. mai 2005 19 år Kenneth. Kan du bekrefte at det er en MD11 det er snakk om her.? Er vel heller snakk om en fokker 70 vel..? [image]http://d20.homelinux.net/Torp14/8.jpg[/image]
Skrevet 18. mai 2005 19 år Kenneth. Kan du bekrefte at det er en MD11 det er snakk om her.? Er vel heller snakk om en fokker 70 vel..? Å? Fikk du ikke med deg den? Neida, de har hatt Fokker 100 her, og Boeing 739 her, men aldri noen MD-11.. Jobbet ettermiddagen idag, og DET ville jeg nok blitt informert om... Er nok en Fokker 70 det er snakk om ja...
Skrevet 19. mai 2005 19 år Idi*oter! Research'en gjort her er undermåls, dette er så misvisende at man burde ha klaget det inn for PFU. Men det er jo en fillesak. Brød sirkus til folket! Neste gang viser vi et bilde av romferga!!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.