Gå til innhold

Iberworld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kommer ikke Spanair den første gangen? Når kommer dem a?

Iberworld har også før flydd for Air Europa fra Kjevik-Torp-Lanzarote(1999). Var da med en Iberworld A320.

------------------

MVH

Lars Erik Nielsen

E-post: lars@spytt.com

Skrevet

quote:

Originally posted by larsniel:

Hvorfor kommer ikke Spanair den første gangen? Når kommer dem a?

Iberworld har også før flydd for Air Europa fra Kjevik-Torp-Lanzarote(1999). Var da med en Iberworld A320.

Lars Erik:

For det første: Jeg synes du burde ha postet denne meldingen der den hører hjemme, nemlig under den topic'en du leste om Iberworld (Spanair Airbus A321)... Grunnen er at hvis du leser hva du har skrevet så ser det ikke som det har noe sammenheng med noe som helst ettersom du ikke skriver hvilken flyplass du tenker på...

Så til svarene: Hadde jeg visst hvorfor Spanair ikke kommer første gangen, så hadde jeg skrevet det...

Hadde jeg visst når Spanair kommer med sin Airbus, så hadde jeg skrevet det også....

Informasjonen er nemlig ikke så lett å få tak i ettersom jeg ikke klarer å høre hva de hvisker om nede i Spania...

Derimot så får vi på jobben slike meldinger via f.eks. Teleks eller Faks, men det er ikke alltid man blir informert om sånt før du ser hva som landet...

Når JEG får vite når den første av Spanairs Airbuser kommer, så skal du få vite det også...

Inntil da så må du bare smøre deg inn med en god porsjon tålmodighet på samme måten som jeg må...

------------------

Kenneth G. Sørensen

De-Icer ved WF Torp

Kenneth@Airpics.com

Skrevet

Det spesielle med den nevnte Spanair-maskinen var vel at den var helt ny. Ellers må jeg jo si at Spanair blir så ofte å se på Torp til vinteren at jeg heller vil se Iberworld sin Airbus en gang enn Spanair fem!... Dessuten er ikke Spanairfargene spesielt stilige. (Smak og behag)

Gunnar

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...