Skrevet 9. mai 2005 19 år Har lurt på om sånne episoder har skjedd. Nå fikk jeg svar... Jeg lurer på hvor Nettavisens journalist har sakset denne historien fra? Det virker som om det skjedde i USA.
Skrevet 9. mai 2005 19 år Har lurt på om sånne episoder har skjedd. Nå fikk jeg svar... Jeg lurer på hvor Nettavisens journalist har sakset denne historien fra? Det virker som om det skjedde i USA. Garapich har nå fått heltestatus i Las Vegas , der hendelsen fant sted. Noen minutter etter avgang fikk piloten hjerteinfarkt og døde. Da tok Garapich over spakene og reddet sitt eget liv, og sin medpassasjers, skriver Aftonbladet .
Skrevet 9. mai 2005 19 år Tror det samme skjedde i England for noen år siden da piloten i ett C172 fikk illebefinnende og Passasjeren tok over. Flyet het vist "Gaydog".
Skrevet 9. mai 2005 19 år Bra gjort! Uten flightsim, men han hadde tatt seilflytimer for mange aar siden Var visstnok en lett tomotors turboprop.
Skrevet 9. mai 2005 19 år en Cessna 172 er noe annet enn en 737 eller hva det var. hehe..nei...i en 737 er det, som du vet, 2 piloter
Skrevet 9. mai 2005 19 år Det var nok dette flyet: [image]http://klas.static.worldnow.com/images/3313162_BG4.jpg[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.