Tom Knudsen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Super kuul..... Omtrent som å se meg dette her... Siter
Eirik C Varvik Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Super kuul..... Omtrent som å se meg dette her... Jaha? Da er du virkelig en ekstremnist Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 ekstremnist Hvaforno? Er vel ganske mange her inne som holder på sånn egentlig så... Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Meg også. Men denne har vært oppe før. Ikke så mange mayday's fra meg, men anyway Eirik: Hva om du flyr på VATSIM og mister motorer? Skal du ikke si noe for å ikke være ekstreminist? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Sett den før, men kan ikke huske at jeg lo første gang heller.. Siter
Eirik C Varvik Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Meg også. Men denne har vært oppe før. Ikke så mange mayday's fra meg, men anyway Eirik: Hva om du flyr på VATSIM og mister motorer? Skal du ikke si noe for å ikke være ekstreminist? Hehe, nei glem det. men jeg lo en del av den der ivertfall Siter
Gjest Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ivar i "full mundur" som er inspirasjonskilde til den animasjonen? Jan Roar Rød Siter
Eirik C Varvik Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ivar i "full mundur" som er inspirasjonskilde til den animasjonen? Jan Roar Rød Kan være årsaken til at han ikke lo Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ivar i "full mundur" som er inspirasjonskilde til den animasjonen? Jan Roar Rød Kan være årsaken til at han ikke lo Første som falt meg inn også Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Vel sån de fleste av os sitter kveld etter kveld.. Mvh Ivar Rasmussen Siter
Jan Gulliksen Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg synes den der er fornøyelig! Jeg tror de aller fleste av oss kjenner seg i alle fall litt igjen i denne? Siter
Ilan Sharoni Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Kunne vært bedre hadde jeg ikke vist i forveien hvordan filmen skulle ende. Vitsens høydepunkt skal komme uventet på slutten, ikke på trådens tittel. Miner meg forresten om filmen Nålen (Eye of the Needle) fra 80årene: Andre verdenskrig, England. Alle er på jakt etter en tysk superspion som kan ødelegge invasjonen til Normandie men ingen vet hvem han/hun er. Slik ble filmen presentert på TV2: ”Og nå skal vi se thrilleren Nålen med Donald Sutherland i rollen som en hemmelig tysk spion” . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.