Skrevet 6. mai 2005 19 år Super kuul..... Omtrent som å se meg dette her... Jaha? Da er du virkelig en ekstremnist
Skrevet 6. mai 2005 19 år ekstremnist Hvaforno? Er vel ganske mange her inne som holder på sånn egentlig så...
Skrevet 6. mai 2005 19 år Meg også. Men denne har vært oppe før. Ikke så mange mayday's fra meg, men anyway Eirik: Hva om du flyr på VATSIM og mister motorer? Skal du ikke si noe for å ikke være ekstreminist?
Skrevet 6. mai 2005 19 år Meg også. Men denne har vært oppe før. Ikke så mange mayday's fra meg, men anyway Eirik: Hva om du flyr på VATSIM og mister motorer? Skal du ikke si noe for å ikke være ekstreminist? Hehe, nei glem det. men jeg lo en del av den der ivertfall
Skrevet 6. mai 2005 19 år Ivar i "full mundur" som er inspirasjonskilde til den animasjonen? Jan Roar Rød
Skrevet 6. mai 2005 19 år Ivar i "full mundur" som er inspirasjonskilde til den animasjonen? Jan Roar Rød Kan være årsaken til at han ikke lo
Skrevet 6. mai 2005 19 år Ivar i "full mundur" som er inspirasjonskilde til den animasjonen? Jan Roar Rød Kan være årsaken til at han ikke lo Første som falt meg inn også
Skrevet 7. mai 2005 19 år Jeg synes den der er fornøyelig! Jeg tror de aller fleste av oss kjenner seg i alle fall litt igjen i denne?
Skrevet 7. mai 2005 19 år Kunne vært bedre hadde jeg ikke vist i forveien hvordan filmen skulle ende. Vitsens høydepunkt skal komme uventet på slutten, ikke på trådens tittel. Miner meg forresten om filmen Nålen (Eye of the Needle) fra 80årene: Andre verdenskrig, England. Alle er på jakt etter en tysk superspion som kan ødelegge invasjonen til Normandie men ingen vet hvem han/hun er. Slik ble filmen presentert på TV2: ”Og nå skal vi se thrilleren Nålen med Donald Sutherland i rollen som en hemmelig tysk spion” .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.