Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej Med Jer.

Jeg er glad for at kunne fortælle at vaccsca's Pilot Trænings Sektion nu er online!

Der er masser af informationer for både nye og øvede piloter.

Jeg har delt det op i 3 sektioner:

Sektion 1 er for dem der er helt nye og gerne vil vide hvordan man starter at flyve online, hvad der skal downloades, hvad man skal sige, samt et kort VFR traffic pattern.

Sektion 2 er for de piloter som har styr på det elementære, men har brug for hjælp omkring hvordan man planlægger en flyvning, hvordan man laver en flyveplan og hvad en SID/STAR er.

Sektion 3 er mere avancerede ting så som holdings forskellige approached (DME Arc, circle, procedure turn).

Så der skulle være noget for enhver smag.

Desuden er der allerede nu 4-5 tutorials med forskellige flyvninger, hvor man bliver forklaret hvad der sker undervejs.

Det meste af sektionen er på engelsk, da det er et sprog de fleste fra DK, IS, NO, SE kan forstå. Men er der nogle der har lyst til at oversætte en side, så uploader jeg den meget gerne!

Linket er:

VACCSCA > Pilot training

Jeg håber I alle vil kunne få gavn af disse sider.

Har I ideer til forbedringer, rettelser eller andet godt, så send en mail til vaccsca15 eller brug PM systemet.

Med venlig hilsen

Peter

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...