O85_ Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Here are the Official bookings for Onesky4 Bookings for Onesky4 Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Gardermoen stappet ja. Men vi har da nok ATC's i landet til å dekke f.eks...Stavanger eller Trondheim? Men uansett. Blir vel Bergen-Oslo-Køben på meg da. Siter
Stig Sandnes Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har nå sendt mail om å få ENBD CTR. Slik jeg forstår det på denne listen er gamle ENTR underlagt ENBD CTR nå, så dermed har vi dekket hele Norge med ATC. Har vi noen ATC'er til overs hadde det jo vært fint med APP på ENVA, ENBO, etc? Siter
O85_ Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Jupp, Tror ike vi trenger noe ATC på ENBO, ENVA med det første, ikke har vi noe å rutte med heller. Onesky4 er et globalt flyin, som betyr at vi oppfordrer folk til å fly internasjonalt, altså fra/til Norge. Trafikken kommer til å være mest utbredt på de største flyplassene som ENGM, ESSA, EKCH. Sistnevnte (EKCH) kommer til å få mest trafikk da Kastrup er selve knutepunktet for flytrafikken til utlandet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.