Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fått en forespørsel om å ta inn dvd-filmer fra ITVV fra shoppen.

Jeg er litt usikker på om det kan være noe særlig marked for denne slags produkter her, og jeg tar derfor en poll på det.

Jeg regner med at disse filmene vil ha en utsalgspris på ca. 270 kroner + frakt.

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe noen av ITVV sine filmer, og hvis de kommer her på fs.no shoppen er det jo helt klart hvor jeg vil kjøpe de fra. ""

Må slenge meg på det Stian sier også, de er MYE bedre enn noe av det Justplanes tilbyr i dag.

Skrevet
Jeg vet ikke om det er marked for det.. MEN ITVV sine filmer er de beste filmene som er på markedet når det gjelder Cockpit filmer ""

100% enig. Og jeg har alle filmene fra ITVV! Anbefales. Topplisten min er :

1.Concorde

2.Virgin 744

3.332

Skrevet

Kunne tenke meg noe som handler om DC10. Vi har en DC10-simulator som snart er oppe og går, men har ennå ikke funnet noen DC10-DVD (kun MD11). Er det mulig å få tak i noen DVD for DC10?

Skrevet
  • Forfatter

Det ser jo ut som noen har interesse av å kjøpe slike filmer ""

Jeg har derfor lagt ut en del av disse i shoppen nå, og det kunne vært greit om dere som nå vet at dere skal kjøpe legger inn en bestilling slik at jeg får en viss peiling på hvor mange jeg skal bestille inn.

Jeg sender bestilling i morgen, og de bør da være på lager i løpet av en ukes tid.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …