Skrevet 4. mai 2005 19 år The following restrictions applies for Take-off and Landing at ENHF: · Wind direction varying more than 60 degrees (from any direction): Max 10 knots, including gust within 2 minutes · Wind within sectors 280- 030 and 150-190: Max wind speed 15 knots, including gust within 2 minutes · No tailwind permitted Ser ut som om at det kan bli endel kannseleringer i tiden framover, og flyvning om vintern kan man vel omtrent bare glemme...
Skrevet 4. mai 2005 19 år Det kan du være sikker på, har omtrent ikke tatt av fly her oppe etter at det skjedde:)
Skrevet 5. mai 2005 19 år Oi,,. varke mye det nei,,, hehe,, før lo hammerfestingene av oss honningsvåginger når vi måtta gå av dashen i hammerfest for å ta drosje hjem pga dårlige forhold på ENHV,, nå kommer hammerfestingene hit og må ta drosje hjem Freddy
Skrevet 5. mai 2005 19 år He he-ha ha:( Vi må inn til Alta... Seriøst, nei det her blir ille. Tror alt var kansellert hit igår, og vind. Ja,etter min nord norske vindskala,blankstille...
Skrevet 5. mai 2005 19 år var stortsett WF933 og Wf931 som kom seg ned i Hammerfest i går etter hva jeg har skjønt I dag va han stygg (som en fra Hammerfest sa når jeg snakka med han), det blåste visstnok 13 knop.. og WF931 landa iallfall i Hammerfest mens WF932 var innom Alta.
Skrevet 5. mai 2005 19 år Stemmer nok det.Utifra Widerøe sin nettsider er det kun WF931 som har landet og tatt av.Resten kansellert. 13 knop og stygg Når vindpølsa er borte,da er han stygg...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.