Eirik C Varvik Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 "not all players could connect to the session" hva vil det si? har kommet i det siste, får verken connecta til atc radar screen, og kan heller ikke spille fs online, *fortvilt* Siter
Chris Hernandez Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Okå, dette var da rart.. kommer inn uten problemer jeg.. Siter
Baard Salvesen Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har det samme problemet. Jeg kommer inn noen ganger (ofte når det er lite folk på MP) mens andre ganger får jeg også den feilmeldingen. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Steng av Firewall og antivirus når du er online på MP. Nå skulle du kunne komme ind og flyve trygt og lenge uten problemer. Dette bruker jeg selv etter at jeg hadde samme problemene med at komme på MP, og etter en stund blev hekta av. Ha det bra Mvh Ivar Rasmussen Siter
Eirik C Varvik Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Steng av Firewall og antivirus når du er online på MP. Nå skulle du kunne komme ind og flyve trygt og lenge uten problemer. Dette bruker jeg selv etter at jeg hadde samme problemene med at komme på MP, og etter en stund blev hekta av. Ha det bra Mvh Ivar Rasmussen Jaha? Men jeg har da ikke en firewall, om det ikke ligger inne i XP da? om det gjør det, hvor skrur man den av? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Gå på sikkerthetssenter og brannmur og så tror jeg at du kan skru den av der Siter
Eirik C Varvik Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 å hvor finner jeg sikkerhets senter? Siter
Baard Salvesen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Trykk på START (nederst i venstre hjørne) Trykk på "Kontrollpanel" Sansynnlig vis vil du finne den der... Siter
Lars Peter Galaasen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Syns noen kunne sjekke status på denne serveren.- jeg har tatt vekk alle brannmurer i Windows og I.E.,-men har store problemer med å logge på der. sikker på at denne serveren selv ikke har brannmurer aktivert?? Take care. Lars Peter(1958) Siter
Roy Inge Nilsen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 E jo galskap å være online uten firewall kjørende jaffal... Enig med Lars Peter Galaasen her...hehe...der e noe spenna gale med serveren.,,.,.i dag jaffal Siter
Stian Nilsen Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Trykk på START (nederst i venstre hjørne) Trykk på "Kontrollpanel" Sansynnlig vis vil du finne den der... Da har du nok ikke Service pack 2, og da har du nok ikke noe brannmur intregert i windows. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det kan like gjerne en som alerede er koblet til MP serveren fra før av, men som har en brannmur som ikke slipper ut data fra hans FS. Det er dette som gjør at av og til så går det bra ,mens andre ganger kommer du ikke inn på serveren. Dette har jeg ifra han som har laget MP serveren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.