Joachim Skjønberg Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Kommer de på igjen etterhvert? Mulig det bare er meg, men har vært lite aktivitet på ATC fronten i helgen? ENGM? ENOS? Ser EKCH TWR og APP er booket, samt ESOS. Så hvis ENGM, ENOS og EKDK kommer online er jo kvelden upåklagelig. PS: ESSA og ESMM i tillegg jo. Pluss ESUN og BIRD og noe. Siter
Kristian B.bood Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 1. Mai vettu, sikkert mange som har/hadde andre planer enn å sitte ATC/fly i helgen. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Åjoda! Sitter på som ENGM_APP nå jeg! Så bare kom! Og Joachim beklager det i starten.. Det ene lydkortet at tatt kvelden... *kjøpe nytt lydkort nesteuke * Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 Fint det. Klarte å miste en hale ved approach til 22L EKCH. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Selve finnen Rakk å si: "Mayday, mayday, four six one going down" før det ble svart. "Scanor 461, can you hear me?" ... Siter
Oscar Florian Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Selve finnen Rakk å si: "Mayday, mayday, four six one going down" før det ble svart. "Scanor 461, can you hear me?" ... hahaha synes nesten jeg ser meg selv i den situasjonen der Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.