Eirik C Varvik Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hei, lurer bare på hva IP adressen til multiplayer team speak er? Hadde vært flott om den kunne legges ut slik at man kunne finne den der man finner ip adressen til serveren;) Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Lenge siden jeg fløy på MP, men 80.203.200.146 under fltsim kategorien. Siter
Oscar Florian Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hva er grunnen til at denne muligheten ikke blir brukt så ofte? Siter
Chris Hernandez Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Team Speak burde være påbudt Hater den urealistiske chatten! Alle som har mic, vær så snill bruk TS Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg mener det ikke kommer tydelig nok frem. Kan ikke den som har serveren sette på sånn at det står: Vennligst bruk teamspeak ip: ***.**..**..***...Sånn at det står når man kommer inn der.. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 De fleste som flyr på multiplayer flyr der fordi de ikke tar flyging så seriøst. Og så skal de ikke få chatte? De flyr der for å snakke sammen. Så har vi drittunger som lekeflyr, og real-life pilots som av en eller annen grunn ikke tar skrittet mot en realistisk sim også. VATSIM. Siter
Chris Hernandez Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du har egentlig rett Joachim, fs.no serveren er for å ha det gøy. Men VBA skal være alvorlig men det er en annen sak.. Siter
Oscar Florian Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 hvis man skal ha det virkelig gøy på mp så er man nesten nøtt til å bruke mic/TS..... spesielt hvis man skal fly sammen konge med mic, løp og kjøp. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 VBA skal være så alvorlig? Gi meg en eneste grunn til å fly på...*host* fs.no sin MULTIPLAYER da?!? VATSIM er ikke et fremmedord. Siter
Eirik C Varvik Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 VBA skal være så alvorlig? Gi meg en eneste grunn til å fly på...*host* fs.no sin MULTIPLAYER da?!? VATSIM er ikke et fremmedord. Vel nå har VBA sin egen server du Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.