Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei, er det noe stemning for og ta en liten grill seanse på vollen på engm en lørdag? jeg vet det er mange av oss, jeg ser dere nokk der oppe ser dere. Anny?

Skrevet

Jeg er med på dette! tenkte faktisk å foreslå dette selv! ""

Eneste er at jeg er litt sjenert "" Vet ikke helt om jeg tørr å møte alle andre herfra "" (dere møter en som ligner på Shrek! "")

Skrevet

Det som er så fint med dette er jo at om du er liten eller stor , gul eller blå så har vi jo samme interesse. foreslår 28 mai......

Skrevet

PS: Haavard, bruker du ørevoks som stearinlys?

Ikke la nå emnet falle helt ut her! "" Eneste jeg mente var at jeg ser ut som en fyr som har blitt påkjørt i ansiktet! ""

Men la nå ikke dette emnet også bli OT ""

Skrevet
Eneste jeg mente var at jeg ser ut som en fyr som har blitt påkjørt i ansiktet! ""

Tull og tøys. Det er ille at du har slike tanker om deg selv. Jeg er fristet til å legge ut et bilde av Haavard her for å bevise at han tar helt feil, men da svarer han bare med å legge ut et av meg... så jeg lar være ""

(JADA, helt OT "")

Skrevet
Jeg er med på dette! tenkte faktisk å foreslå dette selv! ""

Eneste er at jeg er litt sjenert "" Vet ikke helt om jeg tørr å møte alle andre herfra "" (dere møter en som ligner på Shrek! "")

Shrek er jo dritkul :-)

Skrevet

Høres artig ut. Skal se om jeg får tid

""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …