Skrevet 22. april 2005 19 år Hva må man betale for 1 liter flybensin (evt. 1 gallon) Tenker både på jetfuel og AVGAS 110 LL. Jeg skal ikke bruke det til noe, jeg er bare nysjerrig
Skrevet 22. april 2005 19 år Prisen paa JET A/A1 ligger naa rundt $1.40 - $1.60/gallon avhengig av hvor du tanker opp. Her i USA ligger prisen lavest paa Gulf Kysten of hoeyest i California. Husker ikke i farten hva 100LL koster... men billig er det ikke. Tror den har variert fra $2.70 til nesten $4.00/gallon. Dag
Skrevet 22. april 2005 19 år Jeg tror vi betalte ca 9 kr literen sist gang vi tanket i Kirkenes (ENKR). JET A-1 koster antakelig ca 5 kr pr/liter i Norge.
Skrevet 22. april 2005 19 år Man kan jo også ta en titt på sidene til Statoil Aviation da.. og for dem som ikke gidder å leite her er en link til JET A1 og en link til Avgas 100L
Skrevet 22. april 2005 19 år De prisene er uten avgifter og mva. står helt øverst det ja, tok det for gitt at folket som vanker her inne kunne lese jeg da men skal ikke gå i den fellen igjen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.