Flemming Hansen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Er nybegynder på forum. Tak fordi jeg må være med. Tak til DAG for det store arbejde han gør. Vi er 3 som flyver FS9 multiflying ugentlig. Det virker fint. Ingen problemer med opkobling, FPS, pludselige stop – alt virker, men når man observere de andre fly hopper de frem og tilbage. Hvis man laver Simulation Rate til ½ eller til 2X er det OK. Altså kun i Simulation Rate Normal. Hvis man vil se hvorledes vi ser det, findes en lille video på www.klejs.net klik på det første billede med en ATR 71-500. Hvis nogen kan hjælpe vil vi blive meget taknemmelige. Microsoft kunne ikke hjælpe. På forhånd tak for indlæg om problemet. PC: Pentium 2.8 MHz RAM 1.536 MB Grafik G.F. 6800 GT / 256 MB. ADSL 1024 kbit/s hilsen til alle OY-KVL Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Tro mig, du er ikke den eneste der har det problem! MvH Theis Siter
Dag Johansen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Den videoen så jo litt morsom ut - UFO? Fra spøk til alvor; Når dere ser dette, hopper alle fly fram og tilbake i samme takt, eller er det bare enkelte som gjør det? Siter
Gjest Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 kan det være noe så enkelt som nettverkslag? dvs elendig ping mellom dere slik at det blir lag i perioder. Da vil jo flyene hoppe fram og tilbake etter som lag'et forsvinner i perioder. Jan Roar Rød Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er akkurat slik hos meg på MP også. Flyene hopper frem og tilbake. Litt irriterende når man ser på andre som lander og tar av. De hopper frem og tilbake på rullebanen etter at de har landet også. Men når de så begynner å taxe av rullebanen på vei til en gate er alt i orden. Siter
Flemming Hansen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Til Theis: Tak for oplysningen, rart man ikke er ene om problemet. Til Dag: Nej - flyene rykker ikke i takt. Tror ikke det er netværksforbindelsen fordi: 1- Fejlen ses ikke når det observerede fly er i Simulation Rate ½ eller 2X 2- Fejlen er der også på LAN med 0 ms. PING 3- Fejlen ses ikke på den samme flyvning med FS 98. 4- Fejlen ses ikke meget med lille afstand mellem fly ( under 0,5 NM )som Bjørn Erik også fortæller. Hvis man vælger FS9 Default Flight Seattle RWY 34R til afgang – flyver op til 1100 FT. ser det fint ud, hvis man drejer til 70 grader begynder det observerede fly at rykke når flyet næsten er på kursen – det samme gælder for 250 grader. Er der nogle som ikke har den fejl? Hvis ja – hvorledes er konfigurationen da ? Styresystem ? Venlig hilsen KVL Siter
Roy Inge Nilsen Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Kanskje det e DirectX versjonene som er årsaken.. meg og ein eg flyr endel med hadde samme problem for en stund tilbake...skifta til samme versjon directX....å vips så var hoppingen borte vekk.... E nå ikje 100% sikker på om det e årsaken då, men kanskje verdt og teste. Siter
Flemming Hansen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Tak for indlæg Roy, det var et godt forslag, men desværre var det samme version af Direct X 9.0c. Forsøg med at slå af acceleration med mere gav heller intet. Nu begynder det at blive vanskeligt, det kan ikke bruges som det er nu. Håber stadig der er een som har de gyldne ord. Venlig hilsen KVL Siter
Martin Svarstad Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Prøv fsinn!!! Der slipper du det problemet. Siter
Flemming Hansen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Til Martin Mange tak for det gode råd. FSINN var løsningen - nu flyver vi multiplayer som det skal være. Til de som har hoppende observerede fly i multiplayer installer FSINN - da er du problemet kvit, hvis ellers din netforbindelse er OK. FSINN finder du her http://www.mcdu.com/en/download.php Tak til alle for udvist interesse, nu skal der flyves multiplayer. Martin var en god hjælp, ligeså FSINN og FlightSim.no Venlig hilsen OY-KVL / OY-EVL / OY-HAI Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.