Ken-Robert Bjørkli Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Ett kjapt spm til dere som har peil på dette.Lurer bare på hvor lenge A/T blir brukt under feks en ILS app i Boeings sin 737Ng for å bruke ett eks.Tenker på om den blir brukt helt ned til at hjulene tar bakken og motorene blir reversert,eller blir denne slått av lenge før.? Siter
Rune Kalleberg Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg pleier å kutte den når jeg er nesten på terskelen til rwy. Da bare kutter man motoren som på et vanlig prop fly, og lar fuglen gli inn Har merket at dette gir en mykere landing etter et par øvelsesrunder Selv om det kanskje ikke er real-life policy Hva vet vel en hobbyflyger tilbake fra flyvingsabstinens Siter
Jim Grav Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Har forstått det slik at det er forskjellig praksis på det, fra pilot til pilot. spør på pilotene svarer. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Hmm..hvorfor ble dette flyttet hit.Når jeg startet tråden under Pilotene svarer? Moderator..? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.