Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei.

jeg lurer på om der er noen som lager scenerys? fordi jeg kunne tenkt meg å få stokmarknes området inn på simmen min. spesielt sykehuset, børøya, melbu, og kanskje litt av området rundt..

Har nå oppdaget at jeg ønsker meg Børøya og stokmarknes sykehus ekstra masse.. ""

Men men..

eller er det noen som vet hvor jeg event kan finne scenery over denne lille plassen....

Skrevet

Er nok redd det ikke finnes,men det er jo lov å håpe at noen faller for ideen og hiver seg til.Er plasser jeg selv kunne tenkt meg men kan desverre ikke noe med dette å lage senerys og få plassert dem der de skal være.

Skrevet

Christer kan du fikse mg kart og slikt å sett en ring rundt det du vil ha scenery over, helst finne noen bilder, og sen det til epost til mg, så skal jeg se hva jeg får til

Skrevet
  • Forfatter

ja men det skal jeg fikse skjønner du.. Håper kartet som gulesider har er nok. eller må jeg finne noe bedre..

Har også fått en dialog med Terje Brun.. så dette med litt bedre stokmarknes skal nok ordne seg!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …