October 5, 200025 yr Leste innlegget om fornebu, det sto noe om lowpass. Hva er dette? er det når flyene svingte rett etter take off eller?? Fredrik
October 5, 200025 yr Det er lavt flygning over rullebanen eller hvor det måtte være [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Det siste flyet som lettet fra fornebu tok en runde rundt og så en lowpass over rullebanen før det fløy videre til Bergen. Sindre
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.