Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei alle simmere.

Vi skal som kjent ha møte den 20 denne måned og jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om hva vi skal gjøre.

Vi får besøk av Rolf Meum som i dag er Capt på NG i SAS. Han vi gå igjennom NG maskinen, fortelle litt og ta en liten flytur i PMDG og gi kommentarer på PMDG vs the real thing.

Rolf er en meget kompetent mann, han har nermere 1000 flyshow bak seg, har sertifisering på over 100 flytyper og har fløyet så og si alt som flyves kan. For deg som er intresert i dette , kan dette bli en hyggelig kveld.

Det er foresten Rolf som flyr i James Bond filmen, så du har sikkert sett flyvningen hans tidligere.

Jeg er litt opptatt av at alle skal få ta del i vår felles hobby, så medlemer eller ikke medlemer, store eller små, er hjertelig velkommne. Det erneste vi forlanger er at du gir oss en mail om hvem du er slik at vi vet hvem som kommer.

Ok da sees vi kansje på Onsdag? ""

Tid sted finner du her. OFKL

Skrevet

Dette MÅ dere ikke gå glipp av folkens. Det er ikke hver dag en slik erfaren pilot kommer på besøk.

Fred

Skrevet

Reminder. OFKL sitt flysimtreff onsdag 20 april kl. 1800 i Lillestrøm i lokalene til ”The Round Table”s i Storgt. 9. Det vil stå noen fra OFKL utenfor og vise dere veien inn.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …