Gjest Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Som dere kanskje husker spurte jeg for litt siden om det fantes en "fraselogi manual" for USA? Jeg har nå sett meg litt rundt... og kom frem til noen nyttige sider En VFR guide for ATC (riktig nok fra USA, men sikkert til hjelp her i Norge også ?) Fraselogi manual for USA! På den siste siden regner jeg med at dere finner frem selv Nå blir det kanskje en USA tur igjen! Ble litt mer sikker nå! Siter
Martin Svarstad Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hva med å joine på lørdag? Jeg tar turen fra ENGM ca 4-5 tiden med en 10-15 min stopp på island, og til slutt over atlanter'n og lander i Boston rundt 11-12 tiden. Jeg skal fly 767-300, har ennå ikke fått flydd en skikkelig langtur med'n. Til Boston fant jeg både freeware scenery og nok av arr/dep charts. Jeg kommer til å dra uansett, men hyggelig med litt selskap. ..Jeg starter ganske tidlig, for etter erfaring har jeg merka at jeg ikke klarer å fly (i en forsvarlig tilstand), særlig mye lenger enn til 12 om natta Siter
Gjest Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hei Martin! Jeg skal se hva jeg klarer å få til! Gir deg nærmere beskjed Takk for "invitasjonen"! Siter
Martin Svarstad Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hm..Fant ut i dag at jeg skal spille kamp klokka 5 på lørdag, og kommer hjem i 7- halv 8 tiden. Jeg kommer til å fly engm-bikf uansett, men om turen går videre derfra må jeg vurdere der og da. ETA blir da etter ett engang.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.