Skrevet 12. april 2005 19 år Hei nå har FS tatt kvelden på marskina til mutter,n . Lurte omm noen eller en kunne testa paintene mine etter de er ferdig paintet . gir selfølgelig ikke penger for dette . De som er intreserte bare ta kontakkt på mail eller hær på forumet eller PM Venlig hilsen :Morten Alexsander Høvik .
Skrevet 12. april 2005 19 år hvilke painter er det snakk om? du kan sende til meg hvis du lurte DAG STIL KLOKKA KLOKKA ER NÅ 22:03
Skrevet 12. april 2005 19 år DAG STIL KLOKKA KLOKKA ER NÅ 22:03 ..unnskyld? Hvis du ser så står det at jeg posta det 22:08 mens klokka i real var 22:03 så det hadde vært en idè av Dag å stille klokka på forumet da. Du blir litt usikker når du ser en post som er postet på et tidspunkt som enda ikke har eksistert.
Skrevet 12. april 2005 19 år Forfatter hvilke painter er det snakk om? det er diversje til PMDG 737 serien og til PMDG B1900D har en del halv ferdige . og en som er nesten ferdig . det er Norwegian LN-KKR kandidaten den tregs å testes etter en oppgradering men fs har jo tatt kvelden så jeg får ikke testet den har du MNS eller mail kan jeg sende den til deg
Skrevet 12. april 2005 19 år Forfatter men ikke om det er til PMDG det er ikke bare PMDG andre diversje fly også
Skrevet 13. april 2005 19 år men ikke om det er til PMDG det er ikke bare PMDG andre diversje fly også Se på profilen min da, du finner en hotmail adresse,. legg den til i msn så fikser vi det:D
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.