Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

At avisene kommer med usannheter og feilinformasjon er ikke noe nytt, tvert imot. Men best å ikke si for mye om det, enkelte kan bli så forbanna på oss at det går på helsa løs.

LN-NEW hadde vel en førevarslanding på et jorde i vestfold eller deromkring pga dårlig vær, om jeg ikke husker helt feil ?

Skrevet

LN-NEW hadde vel en førevarslanding på et jorde i vestfold eller deromkring pga dårlig vær, om jeg ikke husker helt feil ?

Du husker nok ikke feil. Du har sågar et innlegg i denne tråden som omhandler førevarlandingen til LN-NEW i september 2003.... "". Det er forøvrig en interessant og lærerik tråd.

Det var vel også NEW som var det eneste flyet som ikke ble skadet da snøen felte en OFK-hangar rundt juletider i 2002 (?).

Skrevet

Slapp av! Det var ikke Henrik Auråen som styrtet! han skoler på DA-40!! Men Virkelig synd flyet styrtet! Håper det kommer så fort som mulig tilbake!

Skrevet
Slapp av! Det var ikke Henrik Auråen som styrtet! han skoler på DA-40!! Men Virkelig synd flyet styrtet! Håper det kommer så fort som mulig tilbake!

Styrtet var vel å ta litt hardt i...

Skrevet

Se her ja... her spekuleres det flittig "". Det var ikke jeg som satt bak spakene denne gangen. Min kommentar til det hele er at dette kan skje den beste. Med småfly kan man komme utfor mye rart og har man litt uflaks kan det skje mindre morsomme ting.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …