October 4, 200025 yr Finnes det et scenery med oljeplattformer? Helst i fra Norsjøen. Det hadde vert kult å kunne flyge fra f.eks. Sola til ekofisk o.l. Mvh Christian Pedersen
October 4, 200025 yr quote: Originally posted by Christian Pedersen: Finnes det et scenery med oljeplattformer? Helst i fra Norsjøen. Det hadde vert kult å kunne flyge fra f.eks. Sola til ekofisk o.l. Mvh Christian Pedersen Ja til fs98 Gjør det det. vh Sverre Aune ------------------
October 5, 200025 yr Hei! Ta en titt på mine hjemmesider,der finner du en oljerigg 23nm syd fra Torp,Sandefjord.Også Cruiseship i brann for helirescue. Hangarskip med eskortefartøyer,hangardekk og helidekk på eskorten kan landes på. Fin trening for helikopterflyvning. MVH Jan http://w3.kvalito.no/~ja-tronic/upload"'>http://w3.kvalito.no/~ja-tronic/upload" TARGET=_blank>http://w3.kvalito.no/~ja-tronic/upload ------------------
October 5, 200025 yr Birger hadde vel noen plattformer i sitt scenery: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=nordvestlandet"'>http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=nordvestlandet" TARGET=_blank>http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=nordvestlandet ------------------ Dag Johansen
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.