October 4, 200025 yr Jeg bare lurer på om det er mulig at noen kan maile meg den joysticken på kontrollpanel\\gamekontroller, som heter Procontroller pro eller noe sånt for jeg må ha den for å få joysticken til å virke mvh Morten http://fly.to/virtualpremiair"'>http://fly.to/virtualpremiair" TARGET=_blank>http://fly.to/virtualpremiair
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.