Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sammenheng med SB3, både første å siste versjon hører det med 3 module filer. En eller flere av disse skaper et merkelig problem hos meg.

Like over idle på trotteln kan hjulene starte gå inn. Litt mer trottle så går hjulene ut. Dette skjer ikke konstant, men i 50% av tilfellene. Det hender også at hjulene går ut når jeg ligger på cruise med autopilot (uten noe form for justering av trottle.

Dette gjelder alle fly. Det skjer ikke fullt så ofte når jeg ikke er på vatsim, men problemet er fortsatt offline.

Synes det har vært nok ulykker her da hjulene har gått inn ved utflating og idle sekunder før touchdown. Og endel nestenulykker har skjedd på cruise da hjulene uten forvarsel har gått ut.

Tenkte å høre om noen av dere har samme problem. Eventuellt vet løsningen. Hvis ikke får jeg spørre videre.

Skrevet

Hei Stig. Hadde en stund også FSInn . Trodde det var den som skapte problemet. Sletta derfor hele FSInn. Men det hjalp ikke.

Fjerner jeg de tre module-filene til SB3, så er problemet løst ... Men da er det heller også dårlig med vatsim ""

Fløy 5 timer på vatsim på fredag. Da skjedde dette kun en gang. (Da på cruise med Autopiloten bak spakene)

Så problemet er høyst variabelt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...