Espen Furfjord Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 I sammenheng med SB3, både første å siste versjon hører det med 3 module filer. En eller flere av disse skaper et merkelig problem hos meg. Like over idle på trotteln kan hjulene starte gå inn. Litt mer trottle så går hjulene ut. Dette skjer ikke konstant, men i 50% av tilfellene. Det hender også at hjulene går ut når jeg ligger på cruise med autopilot (uten noe form for justering av trottle. Dette gjelder alle fly. Det skjer ikke fullt så ofte når jeg ikke er på vatsim, men problemet er fortsatt offline. Synes det har vært nok ulykker her da hjulene har gått inn ved utflating og idle sekunder før touchdown. Og endel nestenulykker har skjedd på cruise da hjulene uten forvarsel har gått ut. Tenkte å høre om noen av dere har samme problem. Eventuellt vet løsningen. Hvis ikke får jeg spørre videre. Siter
Espen Furfjord Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Ja. Men det hjalp ikke. Jeg kjenner ikke til andre som har had et slikt problem. Jeg tror det er stygge muligheter for at SB3 krasjer med noen andre moduler jeg har. Siter
Stig Sandnes Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har du SB3 og FSInn installert? Har ikke peiling på dette jeg altså, kun prøvd SB3 for å prøve det selv slik at jeg er i stand til å kunne hjelpe andre piloter... og ikke prøvd FSInn. Siter
Espen Furfjord Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Hei Stig. Hadde en stund også FSInn . Trodde det var den som skapte problemet. Sletta derfor hele FSInn. Men det hjalp ikke. Fjerner jeg de tre module-filene til SB3, så er problemet løst ... Men da er det heller også dårlig med vatsim Fløy 5 timer på vatsim på fredag. Da skjedde dette kun en gang. (Da på cruise med Autopiloten bak spakene) Så problemet er høyst variabelt. Siter
Stig Sandnes Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Akkurat ja... hmf, hater slike feiler Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.