Skrevet 7. april 2005 19 år Ja da er http://www.virtualbritannia.com oppe! Det skal også gå ann å melde seg inn nå. Håper på mange medlemmer hilsen Peder
Skrevet 7. april 2005 19 år væll peder, sia e væll ikkje oppe enda, æ hakke snakka me chris om d, men æ trur den kun e oppe førr tæsting?
Skrevet 7. april 2005 19 år Dette ser meget lovende ut! Tror sannelig jeg skal begynne å fly for dere til sommeren! Bare et lite forslag, endre "files" til "fleet", så blir det litt lettere å finne fram til flyene deres. Eirik; er det ikke en regel mot dialekt her på forumet? Var så vidt jeg forsto breikinga di der!
Skrevet 8. april 2005 19 år Forfatter Det er flott ! Hehe, litt dialekt og litt forkortelser på deg Eirik?
Skrevet 2. mai 2005 19 år Må nok vente litt, skal få en erfaren mann til og snakke med Martin om websia, vi er nok klare innen en måned
Skrevet 2. mai 2005 19 år Hvis det er noen som lurer på noe: send en mail til staff@virtualbritannia.com. Du får svar innen 7 dager.
Skrevet 4. mai 2005 19 år Hei Synes det fremkommer av siden deres at dere tilslutter til IVAO. Er dette riktig (og eneste alternativ), eller er det jeg som misforstår?
Skrevet 4. mai 2005 19 år En i styret ønsker å fly på ivao, noen vil fly på mp, noen på vatsim. Jeg skal sørge for at det blir helt klare forventninger fra vår side, og stemmer selv for VATSIM!
Skrevet 5. mai 2005 19 år Det der med IVAO er det Olav som vil jeg skal skaffe en egen server, VBA er ikke parasitter som bruker andre multiplayer servere! (Werner?)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.