Theis h. thøgersen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Air Pyrate inviterer hermed dem som der har lyst til et airshow afholdt på egen server i pinsen der vil være mulighed for at tilmelde sig til flyvning eller som tilskuer der vil bl.a. være optræden fra nogle af pyraterne og i vil bl.a. opleve THT(mig), KRI, JAM, MAT og DEL Så håber at der kommer mange der vil flyve med os den aften serveren vil være en FS9 server, men hvis der kommer mange request om osse FS8, vil vi da tage hensyn til det MvH Theis Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 For tilmelding bedes i kontakte info@pyrate.dk MvH Theis Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Idèen er god den...bare ikke sikker på om det lar seg gjennomføre ordentlig...hvordan har dere f.eks tenkt at folk som er tilskuere skal få mulighet til det, skal da en haug med folk line up i cessnaer langs run way'en for å se på? Siter
Oscar Florian Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Idèen er god den...bare ikke sikker på om det lar seg gjennomføre ordentlig...hvordan har dere f.eks tenkt at folk som er tilskuere skal få mulighet til det, skal da en haug med folk line up i cessnaer langs run way'en for å se på? Hehe kan nesten tenke meg åssen det ser ut... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 En annen ting jeg kom til å tenke på er at alle som skal se på må ha innstallert alle flyene som skal delta på showet for at de skal kunne se dem og få noe ut av å se på...hvilket utelukker at man kan bruke masse fancy payware fly osv. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Bare rolig, det med flyene ER der tænkt på, i skal bare sende tilmeling til info@pyrate.dk og skrive hvilket fly, hvor i fik det fra og om i ønsker at være tilskuer og/eller aktiv i showet MvH Theis Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 ked af at sige det, men da ham der har serveren, flytter her i pinsen, så må jeg udsætte dette airshow på ubestemt tid. MvH Theis Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.