Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er vitsen men ATC'n da?

Dette er jo tatt opp før, og tror mange begynner å bli lei av ATC på vår server.

vitsen? Vitsen er at enkelte rett og slett liker å ha en ATC der, er mange som flyr som mygg å plager andre. Og jeg har sittet ATC, og om en atc sier ifra til noen som plager andre, så klikker han, han slenger ut all dritt han kan om ATC og ber de komme seg utav serveren. Det er ikke alltid ATC som plager de som flyver men også Piloter som bare er der for å ødelegge, bruker å sitte ATC ofte jeg, ingen som sier nei takk, alle er hyggelige og vil gjerne ha ATC der.

Skrevet
Hva er vitsen men ATC'n da?

Dette er jo tatt opp før, og tror mange begynner å bli lei av ATC på vår server.

vitsen? Vitsen er at enkelte rett og slett liker å ha en ATC der, er mange som flyr som mygg å plager andre. Og jeg har sittet ATC, og om en atc sier ifra til noen som plager andre, så klikker han, han slenger ut all dritt han kan om ATC og ber de komme seg utav serveren. Det er ikke alltid ATC som plager de som flyver men også Piloter som bare er der for å ødelegge, bruker å sitte ATC ofte jeg, ingen som sier nei takk, alle er hyggelige og vil gjerne ha ATC der.

jeg sitter noen ganger ATC selv og når jeg flyr så er det hyggelig å ha noen å snakke med. spesielt hvis det er en som kan hva han gjør.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...