Kim Jørgen Brenna Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Nå er det ATC på gardemoen på TS og multiplayeren til fs.no KOm og bli med! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva er vitsen men ATC'n da? Dette er jo tatt opp før, og tror mange begynner å bli lei av ATC på vår server. Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tja... Hvis noen har lyst å øve seg til Vatsim kan eg jo bruke ATC på multiplayer, men da må ATC godta at det er mange som ikke vil bli styrt av ATC. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ikke alle er lei av ATC på MP-server. Ser hver gang at vi er mange som anvender chansen til at bruke ATC, hvis da personen som sitter ATC vet hvordan han skal gjøre(erfaren). Mvh Ivar Rasmussen Siter
Eirik C Varvik Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva er vitsen men ATC'n da? Dette er jo tatt opp før, og tror mange begynner å bli lei av ATC på vår server. vitsen? Vitsen er at enkelte rett og slett liker å ha en ATC der, er mange som flyr som mygg å plager andre. Og jeg har sittet ATC, og om en atc sier ifra til noen som plager andre, så klikker han, han slenger ut all dritt han kan om ATC og ber de komme seg utav serveren. Det er ikke alltid ATC som plager de som flyver men også Piloter som bare er der for å ødelegge, bruker å sitte ATC ofte jeg, ingen som sier nei takk, alle er hyggelige og vil gjerne ha ATC der. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 og som Eirik så riktigt sier/-er innpå, har tilstedeværelsen av ATC i mange tilfeller kunne avhjelpe håpløse og hovedløse kamikaze-flyginger rundt hoved-flyplassene (specielt ENGM). Ha det Mvh Ivar Rasmussen Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hva er vitsen men ATC'n da? Dette er jo tatt opp før, og tror mange begynner å bli lei av ATC på vår server. vitsen? Vitsen er at enkelte rett og slett liker å ha en ATC der, er mange som flyr som mygg å plager andre. Og jeg har sittet ATC, og om en atc sier ifra til noen som plager andre, så klikker han, han slenger ut all dritt han kan om ATC og ber de komme seg utav serveren. Det er ikke alltid ATC som plager de som flyver men også Piloter som bare er der for å ødelegge, bruker å sitte ATC ofte jeg, ingen som sier nei takk, alle er hyggelige og vil gjerne ha ATC der. jeg sitter noen ganger ATC selv og når jeg flyr så er det hyggelig å ha noen å snakke med. spesielt hvis det er en som kan hva han gjør. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.