Ståle Andre Ustad Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kan noen forklare meg hva jeg skal trykke på og sånt for å få ut kart herifra? Siter
Peter Nørkjær Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Star her: http://www.ead.eurocontrol.int/publicuser/public/pu/login.jsp Du skal vælge et login og et brugernavn. Husk der er nogle regler for længden på login/kodeord. Når du er logget ind klikker du på "ENTER" øverst. Et ny vidue åbnes nu. Der kommer en Java-warning (En grå box). Klik "Yes" Så kommer et næsten tomt vindue frem. 4. linie hedder PAMS light. Debbeltklik her. Så kan du vælge land -> AIP type: AIP Part: AD for lufthavne. Klik på search Så kommer alle kortene frem. Der er mange for lufthavne, men de er nummeret. Prøv dig frem indtil du har forstået systemet. /Peter Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Jeg klikker på enter. Men da kommer en HEEELT blank side opp, noen som vet hva som er feil?? Siter
Ole Arvid Herseth Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hei Ståle! Jeg registrerte meg og logget inn, og fikk akurat det samme som deg. Det du må gjøre, er og downloade Java pluginn som du ser på siden når du har logget deg inn, og instalere programet. Litt lenger nede på siden står det også beskrevet hvordan du går frem etter du har instalert programmet. Det fungerte fint hos meg etter instalasjonen. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 nytt problem!!! Når jeg trykker på "Enter-knappen" skjer ikke en dritt! bruker Opera... Siter
Martin Svarstad Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det er egentlig bare testa med IE tror jeg. Prøv en annen nettleser...? Firefox funker fett Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Firefox funker heller ikke Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Da må det være pc'en Prøv Internett explorer! Vet det er no dritt men noen ganger må man bare bruke det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.