October 2, 200025 yr Kan noen hjelpe meg?? Jeg lurer på hvordan man spiller multiplayer på FS2000. (Mistet handboka og har lett i timesvis uten å finne den) Så kan noen hjelpe meg??
October 2, 200025 yr Du må først gå inn på MSN Gaming zone. Så blir du med i en av de gamene som er ledige på menyen. Først må du bli medlem. og taste inn brukernavn og passord. Du kan også taste inn IP adressen som du selv kan være leder for. Håper dette hjelper litt. mvh Morten
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.