Skrevet 2. april 2005 19 år Hører stadig vekk at My Travel ser på muligheter til å legge virksomheten fra SVG og OSL til TRF (Torp).. Eller i alle fall noe av det. Men forløpig får de ikke lov til å lande her med A330 sin, så det blir vel forsatt ståendes i OSL. Den informasjonen jeg har hørt er at det vil være startegisk bedre for My Travel med base TRF enn SVG, grunne tilgjeglighet, pris ol. Uasnett så må det utbynggninger til på TRF før den tid.. Noen som vet noe mer, eller kan avkrefte eller bekreft?
Skrevet 2. april 2005 19 år Krysser fingrene for det som vil skje selv med A330, da får jeg se disse store fly!!
Skrevet 2. april 2005 19 år Forfatter Det hadde vært moro det. Den militære delen av Torp skal jo selges/gis bort eller hva de skal!! Regner i alle fall med at kommunen tar over det området for å sikre drift av flyplassen i framtiden. Da blir det plutselig masse plass å ekspandere på, hvis My Travel skulle ønske det, kanskje..? hmm? Ken Avinor nektet å la den lande her i fjor sommer. Begrunnelsen var jo at banen ikke var bred nok til å snu på uten hjelp av en pushback. Phø..De kunne bare spurt meg så skulle jeg sått der med spade og det som værre er for å få faenskapet berdt nok for dem. hehe Men det er vel effekten av byrokrati det der!!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.