Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det hadde vel blitt en strek i regningen for CPH hvis SAS gjør alvor av uttalesene sine?

 

Forstår SAS godt jeg, samtidig som jeg skjønner CPH også...??? Noe sånt i alle fall.. ""

 

KA

Skrevet
Det hadde vel blitt en strek i regningen for CPH hvis SAS gjør alvor av uttalesene sine?

 

Forstår SAS godt jeg, samtidig som jeg skjønner CPH også...??? Noe sånt i alle fall.. ""

 

KA

 

Skjønner ikke CPH jeg. Med nesten 1.000.000.000 DKK i overskudd i fjor trenger de vel ikke å øke inntekten ytterlig.

Skrevet

Hvis de hadde 1.000.000.000 DKK i regnskapet med hadde busjettert med å tjene 50mil til, ja så har de da tapt 50mil.. Og da skal man gjør andre ting for å tjene inn mer penger, og så er byrokratiet i gang. Er sånn alle flyselskap regner også.

 

Er nå litt overdevet da, men det setter en peke pinne på hvordan de tenker, tror jeg? Kan hende jeg er langt ute på jorde nå også... Hender det.. hehe ""

Skrevet

Men kan noen forklare denne for meg:

 

Men mens denne rabat har været der, er SAS' andel af transfer-passagerer i Københavns Lufthavn faldet dramatisk. Det falder fortsat, så vi har altså en rabat, der overhovedet ikke virker, så derfor vil vi gerne finde på noget, der virker," siger Niels Boserup

 

Slik det er formulert her kan det tolkes som om at lufhavnledelsen vil øke avgiften på transitpassasjerer for at SAS skal få flere av de!

 

Men går vel ut fra at det menes at de må kompensere for det økonomiske tapet av ferre transitpassasjerer ved å øke avgiften?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …