Sondre Aabø Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hei, i dag så vil jeg at så mange som mulig møter opp på Gardermoen så tar vi en groupflight til Arlanda. Kl 21:00 så pusher vi eller ca 21:00, så møt opp før det! De som vil være med kan starte opp på følgende gater: 36 - 38 - 40 - 42 - 44 - 46 FP: SUTOK P607 ELTOK SUTOK - MEGEN - DEMOR - NARIT - ELTOK Da snakkes vi!! Privat voice er på: rw.avsim.net/group Noen som blir med? Vil bare si at Gate 34 er min Siter
Axel Næss Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Tror jeg blir med gitt, men dessverre ikke voice Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Får vel blir med, men alltid gate 32 på meg HUSK: SAS/Braathens ICAO: CNO ikke BRA. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Finnes det noe bra freeware stockholm scenery? Siter
Gjest Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg er med... jeg vil bruke denne flightplan: --------------------------------------------------------------------- AIS NORWAY - PREFLIGHT INFORMATION BULLETIN: 050401/1804 NARROW ROUTE BULLETIN INCLUDES NOTAM VALID FROM: 011805 FOR: 1 DAY(S) DEPARTURE: ENGM DESTINATION: ESSA CALLSIGN: SAS1488 SOURCE: FPL EOBT: 0504011915 ROUTE: SUTOK UP607 ELTOK ROUTE WIDTH: 20 NM HEIGHT: 000/999 PERM NOTAM CUTOFF: 45 DAY(S) TRAFFIC: IV PURPOSE: NBO SCOPE: AEW SNOWTAM: NO MET: METAR/TAF/SIGMET/ICE --------------------------------------------------------------------- Gate 40 er min og Scandinavian 131 heavy (en gjeng svensker fyller opp vekten ) Noen som har kart for ESSA? Trenger noen... må plotte inn SID/STAR manuelt i LDS767 Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Da tilgår gate 38 til CNO905 Heavy Siter
Sondre Aabø Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Hey, hey, dette var da volsomt!!! Ser at TWR er online, men tror han trenger litt back up snart!! Da begynner jeg forberedelsene. I remark feltet skriv: Groupflight Siter
Oscar Florian Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Skulle ønske jeg kunne ha blitt med på denne turen, men fs9 her er ikke helt klar etter en pc-crash som jeg hadde her for noen uker side. Men jeg skal følle med på ServI koz dere og komm levende tilbake god helg Siter
Sondre Aabø Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Da var jeg velberget nede, har planer om en retur også, det er bare å henge seg på tilbake hvis noen føler for det. Står nå på gate 4 Siter
Gjest Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Takk for en kjempetur folkens! Veldig bra gjort Sondre, skal si vi fikk luftet flyene alle sammen! Er det bare meg, eller er det flere som har lyst å gjøre dette mange ganger (og arrangere en slik tur)? Er jo utrolig morsomt med all trafikken! Jeg har uansett veldig lyst på noe lignende flere ganger Kanskje en tur til Island eller Las Palmas? nei, nå har pizza lukten kommer helt opp til rommet mitt.. skal smake med mat Takk for turen! Siter
Axel Næss Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Takk for en kjempetur folkens! Veldig bra gjort Sondre, skal si vi fikk luftet flyene alle sammen! Er det bare meg, eller er det flere som har lyst å gjøre dette mange ganger (og arrangere en slik tur)? Er jo utrolig morsomt med all trafikken! Jeg har uansett veldig lyst på noe lignende flere ganger Kanskje en tur til Island eller Las Palmas? nei, nå har pizza lukten kommer helt opp til rommet mitt.. skal smake med mat Takk for turen! Var veldig morro ja! Hadde vært gøy å få til noe til Island, GC er så langt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.