Skrevet 1. april 2005 19 år Heisann folkens En liten heads-up til online-miljøet sånn at "as real as it gets" kan fortsette: YXAXXXX GG ENZZNGXX 010918 ENGMYNYX (CA0113/05 NOTAMN Q) ENOR/QXXXX/IV/NBO/E/000/999/7002N00609E999 A) ENOR B) 0504010915 C) 0512312359 E) DUE MERGER OF BRAATHENS INTO SAS BRAATHENS WEF 01 APR 2005, COMPANY CALLSIGN SCANOR AND THREE LETTER CODE 'CNO', RPT 'CNO', WILL APPLY, REF ICAO DOC 8585, REV 132. FORMER THREE LETTER CODE BRA HAS BEEN ABANDONED.)
Skrevet 1. april 2005 19 år Jo, men dette er faktisk helt sant. Les selv på andre og denne siden fra tidligere datoer. Nå flyr SAS/Braathens med ICAO CNO og callsign Scanor som de har hatt en stund.
Skrevet 1. april 2005 19 år Forfatter Hvis dette er en aprilspøk, må det være den mest gjennomførte jeg noen gang har vært borti. Prata selv med Scanor i dag og det sto helt tydelig CNO både på radar og strip. Også må de ha fått med seg blant andre ICAO, Luftfartstilsynet og IPPC i tillegg!
Skrevet 1. april 2005 19 år Kan bekrefte at dette stemmer. Det er ingen Aprilspøk, men for de som vil fortsette med BRA, så gjør gjerne det en stund til.
Skrevet 1. april 2005 19 år Dette er ingen aprilspøk, jeg kan også bekrefte det. Har hørt det av folk i tårnet på Sola
Skrevet 1. april 2005 19 år Kan bekrefte at dette stemmer. Det er ingen Aprilspøk, men for de som vil fortsette med BRA, så gjør gjerne det en stund til. Er vel ikke "as real as it gets" det da... CNO på meg.
Skrevet 1. april 2005 19 år Er vel ikke "as real as it gets" det da... CNO på meg. Nei det er jo sant, men en gammel vane er vrient å slutte med noen ganger.
Skrevet 1. april 2005 19 år Nei det er jo sant, men en gammel vane er vrient å slutte med noen ganger. Det skal jeg love deg!!! Prøv å sitte kontroller for meg og tell hvor mange ganger jeg sier "thank you" i slutten av setninger, det er serr ikke få..
Skrevet 2. april 2005 19 år Nei det er jo sant, men en gammel vane er vrient å slutte med noen ganger. Det skal jeg love deg!!! Prøv å sitte kontroller for meg og tell hvor mange ganger jeg sier "thank you" i slutten av setninger, det er serr ikke få.. Ahh det er du som gjør det? Men, bruk CNO hvis dere er litt pirkete.. glemte helt av at det var 1. April i går, og skjønte ikke hvem som kalte meg opp for klarering, når jeg ikke så noen BRA-tagger, kun CNO
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.