Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker nøyaktig den samme metoden som deg Tarjej, bortsett fra at jeg regner ut hvor mange sekunder som kan tas opp (typisk 500-600) og lar Premiere kutte der. Synes allikevel at denne grensen er fullstendig latterlig, og spør derfor: Er det noen der ute i det store Norge som vet HVORFOR Microsoft har laget denne grensen?

Mvh. Hans Nikolai Førde

Skrevet

Vel, jeg kunne gjerne sendt en fil større en 2gb (har aldri overført mer enn 1gb via nettet før, men det skulle vel gå det også [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]), problemet er at jeg ikke får laget en siden windows har den sperren på filstørrelse.

Er jo programmer som "omgår" problemet ved å kutte opp filene når den nærmer seg 2gb (uten å stoppe videocapture), personlig gjør jeg det manuelt, når opptaket enten stopper eller jeg vet at det nærmer seg 2gb stopper jeg opptaket, spoler tapen noe sekunder tilbake og starter igjen, så kutter jeg det ihop i premiere og spiller det av sammenhengde derfra.

Jeg mener å ha hørt at winME også har maks 2gb filer, men sikker er jeg ikke.

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...