Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har erfart følgende problem de siste 2 måneder:

Når jeg har fløyet online og skal avslutte alle programmer fungerer alt fint inntil jeg skal avslutte multiplayer i FS9. Da blir prosessen stående og ingenting skjer. Jeg høyreklikker FS9 på oppgavelinjen og velger avslutt og får feilmelding om at FS9 svarer ikke. Det virker som om multiplayeren ikke greier å logge av igjen. Jeg har også fått noen feilmeldinger om at svchost.exe.

Er det noen som har noen tilsvarende erfaringer? Evt forslag til løsninger mottas med stor takk.

Maskin: ASUS A8N-SLI Deluxe, AMD Athlon 64 3500+ 2,2GHz, 1Gb Crucial RAM PC4000, Gainward GeForce 6800 Ultra PCI-E 256Mb

Skrevet

Hei Ivar,

For oppklaring, bruker du SB2.3 eller ny SB3/FSInn? Hvis du bruker eldre program, så kan du med fordel skifte til ny og se om det løser problemet ditt. Dvs, om du fortsatt har problemet etter at ny software ble lansert?

Mvh

Skrevet

Hei Hans

Sorry at jeg greide å glemme å oppgi det. Det er akkurat dat samme hvilket program jeg bruker, for problemet ligger i at FS9 ikke greier å logge av multiplayer. Det samme skjer i SB 2.3, SB3 og FSInn.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...