Einar Kristiansen Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Denne meldingen kommer opp etter start av FS9 "The Squawkbox module was unable to start beacause FSUIPC cold not be initialized" Har innstallert: * SB3 versjon 3.0.1 * FSUIPC versjon 3.47 (registrert i application prog.) Hva kan ploblemet være? Må man ha en betalt versjon av FSUIPC for at dette skal virke? Siter
Jan Anders Myklatun Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 neida, jeg fikk samme problem da jeg instalerte SB3. Det jeg tok å gjorde var å slette alt med FSUPIC å gjøre, så gikk jeg til siden til fsupic og lastet ned siste versjon! Da funket alt som det skulle og jeg ble happy! Siter
Hans Utne Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Etter installasjon av SB3, sjekk også hvilken versjon du har av FSUIPC.dll, idet SB3-forum påstår at SB3 overskriver filen med eldre versjon (3.45). Mvh Siter
Einar Kristiansen Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Jepp! Alt løste seg ved å slette alt gammelt FSUIPC rusk i modules mappa,la så inn siste versjon FSUIPC.dll (3.47) på nytt igjen. Takker Jan! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.