Skrevet 27. mars 2005 19 år I disse tider med samarbeid mellom flyselskaper kan man knapt vite hvilke fly som benyttes på avgangene til noen selskaper. Nå har FLYNORDIC begynt å fly med sine MD80 maskiner på Norwegians rutenett i Norge, på oppdrag for Norwegian. Er vel ikke lenge før Sterling begynner å fly på div ruter i Norge heller da må man tro da det er div samarbeid mellom selskapene. Truls
Skrevet 27. mars 2005 19 år er jo bedre å leie inn et fly for en dag eller to enn å kanselere avgangen da
Skrevet 27. mars 2005 19 år Er det ikke Star Aliance ett samarbeid mellom flyselskapene da? Det går vel mer utpå deling av fasaliteter og korrespondering av flyavganger.
Skrevet 27. mars 2005 19 år Ok. Trodde at de samarbeidet også jeg. Trodde feks. at hvis man skulle fly med SAS fra a til b og sas ikke fløy hele veien, men bare halve, så kunne man fremdeles kjøpe bilett hos sas for hele veien bare at man byttet fly til ett annet selskap i Star aliance.
Skrevet 27. mars 2005 19 år Ok. Trodde at de samarbeidet også jeg. Trodde feks. at hvis man skulle fly med SAS fra a til b og sas ikke fløy hele veien, men bare halve, så kunne man fremdeles kjøpe bilett hos sas for hele veien bare at man byttet fly til ett annet selskap i Star aliance. Det var det jeg mente. Tror ihvertfall det er sånn.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.