Glenn Bjørlo Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Hei! Har testet litt og det ser veldig bra ut. Har imidlertid et problem og det er at alle andre fly dukker opp som hvite med ei blå stripe og eksempelvis VIP_B733VIP -label. Hva er feil med innstillingene mine? Snakket med en annen et par gater bortfor meg på engm og han så meg som jeg skulle være. Siter
Jan Anders Myklatun Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Jeg tror det er fordi de ikke har laget den painten på flyet, feks når jeg fløy som norwegian, de viste om selvskapet, men hadde ikke painten. Altså VIP. tror jeg. Det burde egentlig stått WIP da, men men! Siter
Hans Utne Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Glen, Dette skjer hvis du har valgt Generic som textur, og ikke det selskap flyet ditt representerer. Ellers er det mye godt å lese på SB3's eget forum, og i manualen Mvh Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Er ikke mulig å endre fra generic. De er "grået ut". EDIT Er det mulig at jeg gjør det rett, men at det er andre som ikke setter sine fly riktig? Jeg setter jo mitt fly til eks. B734/SAS/Blue tail. Er grunnen til at jeg ser andre fly som blå og hvite VIP-fly den at de ikke setter sine fly? I så fall sukker jeg lettet.... Begynner allerede å bli lei alle flyene som kun er blå og hvite... mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.