September 24, 200025 yr Tidligere i dag etterlyste jeg noen som kunne tegne grafikken til slike operatørlogoer som er så "inne" for tiden. Det gikk ikke lange stunden før Erlend Hamberg kom med et par forslag. Disse la jeg inn hos start.no slik at dere kan hente disse der. Ønsker du FlightSim.no logo på din mobiltelefon kan du hente denne http://www.start.no/sms/logo/?word=Flightsim&action=search&Submit=+S%F8k+&column=name" TARGET=_blank>her. (Om noen ønsker å lage flere slike er det bare å legge de inn på samme sted med filnavn Flightsim_no_3, Flightsim_no_4 osv. De vil da dukke opp i samme søk) ------------------ Dag Johansen [Endret av Dag Johansen 24-09-2000.]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.